דף הבית » שירות B2B
שילוג מציעה מגוון שירותי אחזקה לרכבים:
העברת מבחן רישוי שנתי
איסוף הרכב מבית הלקוח או ממקום העבודה, ביצוע הטסט במכון הרישוי הקרוב ביותר. במידה ובמהלך הטסט יימצאו ליקויים, יילקח הרכב למוסך על פי בקשת הלקוח. בסיום, יוחזר הרכב ללקוח, עם הרישיון החדש ומדבקה על שמשת הרכב.
שירות הטסטים ניתן בפריסה ארצית.
שינוע לטיפול
איסוף הרכב מבית הלקוח או ממקום העבודה למוסך, לצורך ביצוע טיפולים שוטפים, תיקונים ופחחות. בסיום הטיפול יוחזר הרכב ללקוח.
ניידת שירות
ביצוע בדיקה כללית של הרכב בבית הלקוח/הארגון.
הבדיקה כוללת: בדיקת תקינות מגבים, לחץ אוויר, צמיגים, מצבר ונורות.
במידת הצורך, יוחלפו החלקים הפגומים.
השירות ניתן בכל חלקי הארץ.
ביקורות חורף
שילוג מספקת ניידות שירות, המבצעות ביקורות חורף באתר הלקוח. השירות ניתן ע"י בוחני רכב/קציני בטיחות מוסמכים ונציגי שינוע.
ניידת השירות מגיעה לאתר הלקוח, לאחר תיאום מראש ומבצעת ביקורת חורף ע"פ דרישות משרד התחבורה. בכל רכב נבדקים: הצמיגים- בלאי, יובש ולחץ אוויר, מגבים שחוקים, מנורות חלשות או שרופות, כיוון ההגאים וחופש בהגה, השמשות, חגורות הבטיחות והצופר.
בסיום כל בדיקה, נרשם דוח אשר נחתם ע"י בוחן רכב מוסמך.
שירותי מוקד
המוקד מספק מענה אנושי ללקוחות החברה באופן מהיר.
המוקד דואג להיות בקשר רציף והדוק עם לקוחות החברה.
מגוון פעילויות המוקד:
תיאום טסטים- תיאום מועד לאיסוף הרכב לטסט מול הלקוח, בהתאם לנוחיותו וזאת, תוך התחשבות במועד פקיעת תוקף הטסט.
תיאום כניסת רכב לטיפול- תיאום טיפול לרכב.
מעקב רציף אחר סטאטוס המשימה (טיפול/טסט), החל מרגע איסוף הרכב ועד לרגע החזרתו ללקוח.
מסירת מידע אודות סטאטוס הרכבים ומענה לשאלות הלקוחות בכל עניין.
מוקד תאונות- מוקד התאונות של שילוג עונה לכל השיחות הנכנסות ומטפל בלקוח ב-Front Office, ואילו מוקד שירות הלקוחות של החברה מטפל בפניה ב-Back Office. לאחר בדיקה, חוזר המוקד ללקוח עם מידע מפורט אודות התהליך אותו יש לעבור, החל ממילוי דוח הנזק ועד לתיקון הרכב.
כמו כן, ב-Back Office מתבצע מעקב אחר תיקון הרכב.